Tembel Blogcu

Yeteri kadar nedeniniz varsa, her seyi yapabilirsiniz. (Jim Rohn)



Monday, January 18, 2010

Porque Estoy Loca

No se, No se! Aslinda (se) lerin uzeri aksanli olmaliydi ama elimdeki klavye birak ispanyolca karakterlere sahip olmayi, turkce oldugunu iddia eden aslinda bayaga bayaga bildigin ingilizce klavye. Efenim eger tuslara ilmi sekilde basarsak turkce karakterlerde cikabilirmis. Son bir bucuk senedir basiyorum bisi cikmadi valla.
Neyse, konu aslinda bilmiyorum bilmiyorum diye basliyodu. Ispanyolca ogrenebilecek miyim bilmiyorum? Ogrensem ne isime yarayacak onu da bilmiyorum. Ogrenmesem ayip olacak biliyorum!
Kursta en cok sorulan soru; Neden ispanyolca ogrenmek istiyosun?
Olasi cevaplar soole;
a) Ispanyada is bulmak icin.
(Ispanyadaki ekonomiden haberleri yok galiba)
b)Ispanyol sevgili yapmak icin
(Evliyim valla gecti benden)
c) Yemekleri guzel
(Tamamda o yemekleri yemek icin para kazanmak gerekiyor. No trabajo! No comida!)
d)Porque estoy loca (Manyagimda ondan)
Dogru cevabi bulmak o kadarda zor degil galiba ha!?

No comments: