Tembel Blogcu

Yeteri kadar nedeniniz varsa, her seyi yapabilirsiniz. (Jim Rohn)



Tuesday, May 11, 2010

Tostos Dusunceler

Giderken hersey o kadar hizli gelistiki ne dusunecek, ne uzulecek, ne de hayiflanacak zaman kaldi benim icin. Simdi burdayim; dusunecek zaman sagdan, dusunceler de soldan buyrun buyrun siz tasiyamazsaniz biz eve teslim yapariz seklinde geliyor. Ve gercekten toplamaya basladin mi esyalarini hissediveriyosun nasil da son 5 senenin bir anda kapaniverdigini. Yarim `decade’, 26 ile 31 yaslarimin gectigi, genclikten orta yasliliga, bekarliktan evlilige, agustos bocekliginden karincaliga, eglenceden ciddiyete, sorumsuzluktan sorumluluga, firtinalardan dinginlige gectigim son 5 sene. Kolay degilmis yahu! Bazen insan gozunu karartir ve dusunmeden dalar ya bir olaya. Ben yaptim. 2 ay once. Delilik baki nasilsa! Ama simdi acitmaya basladi sanki.
Cok mantikli dusunmemek gerekiyor boyle durumlarda, cok dusunmemek en dogrusu. Fikri aklina getirip hemen aksiyona gecmek onemli olan. Yoksa tostos oluveriyorsun. Ama diyorum ya eve paket servis bir suru dusunce geldi. Evde yokum numarasi mi yapsam acaba? Hay Allah arabada kapinin onunde. Yer mi benim delivery boy acep? Yemiyor tabiki. Dur bare ben sunun parasini verip iceri alayim dusunceleri , bende evden cikacaktim zaten.

2 comments:

Unknown said...

okurken bir hüzün çöktü içime:(((

Serdar said...

Sen hep böyleydin zaten. Değişmemiş birşeyler. Merak etme. Takma kafana..