Tembel Blogcu

Yeteri kadar nedeniniz varsa, her seyi yapabilirsiniz. (Jim Rohn)



Monday, September 20, 2010

Ankarada Gezi

Ankara'da ilk irlandali misafirlerimi agirladim. Ben simdi nereye goturcem bu cocuklari dedigimde aldigim cevap: Eee kaleye gotur. Baska? EeeEee kaleye gootur iste dedik ya. Yahu su Ankara'da Kale disinda goturulebilecek bir turistik bolge yok mudur? Ankara'nin nesi gosterilebilinir? Rica edecegim Anadolu Medeniyerler Muzeside demeyin.Ciyak demek istiyorum. Zira misafirlerin muze gezmek istemezse kaliyosun tek secmeli kale opsiyonuna...

Daha once ayni krizi Amerikali bir ekip ile yasamistim ve evet gene kaleye goturmustum. Ikinci goturebilecegim yerde Ankara'daki anlamsiz AVM ler.Oraya niye turist goturuyorum onu bende cozmus degilim.

Ayrica naif avrupalilari kaleye goturmek ne kadar saglikli bir karar bilemiyorum. zira basimiza gelmedik kalmadi; kizgin taksi soforleri, araba cami yikamak icin kosan cocuklar, 100 decibel ankara havasi esliginde sokak dugunu (2 kere icinden gecmek zorunda kaldik), 150 decibel ikindi ezani, para koparmaya calisan yardimsever(!) sokak cocuklari (ingilizcelerini takdir etmedim deil. cekirdekten yetisme bu olsa gerek)

Ha bu arada cocuklari ac bilac totomuza roket takilmis gibi gezdirdigimi eklemeyelim. Allahtan bir ara bir simit alip 3 e bolunce acliklarini bastirdilar. Su erkeklere neden kiz gibi davrandigimi bilemiyorum. Al adam basi bir simit yesinler. Kiz degilki bunlar mideleri sissin falan!! Yok iste birazdan gozleme yiyecekler, istahlari kapanmasin! Zavallilar bisi de diyemediler...

Birazda Irlandali gozuyle Turkiyeyle ilgili izlenim ve notlar:

- Cayi cok begendik. eve giderken de goturcez.

(Bu inanin cok buyuk bir iltifat. Zira irlandalilar kotu Barry's cayiyla cok ovunurler)

-Guvenlik gorevlilerini neden hep guzel kizlardan seciyosunuz?

(Valla hic dikkatimi cekmemisti. Hakketen oyleymis)

-Neden kizlar yururken kalcalarini salliyor?

(Akdenizliyiz anacim dedim ama pek tatmin olmadilar)

-O adam neden ekmekleri kafasinda tasiyor?

(Simitciden bahsediyoruz burda- e neresinde tasisin gotunde mi? Diyemedim derin nefes mantikli bir aciklama, hala bakislar anlamsiz)

-Sarisin kizlar yabanci mi? 

(Kahverengi gozlu irlandali erkekler turk mu seklinde yanit alinca sustular)

-Tekrar kizlar neden kalcalarini salliyor?

(*!&^£^%$%$£$)

-Efes guzel.Ayran garipti!

(Takmayin kafaya bende ayrana 25inden sonra alistim)

Keske lahmacunda yedirtseydim acaba ona ne derlerdi?

2 comments:

Unknown said...

çocuklara akşam yedirdiğimiz etin damaklarında bıraktığı o muhteşem tatdan da bahsetseydin ya :)))

Serdar said...

Simitçiye koptum. Uzun zamandır yazmıyorsun..